Begeleiding individueel

Aanbod
Onze individuele begeleiding wordt als ambulante woonbegeleiding aan onze clienten aangeboden. Aan de hand van het persoonlijke zorgplan, de indicatie en individuele wensen en mogelijkheden, wordt er bekeken hoeveel uren per week begeleiding geboden wordt. Het hoofddoel van de begeleiding is het bevorderen en / of in stand houden van je zelfredzaamheid. De ambulante begeleiding richt zich voornamelijk op alles wat te maken heeft met het structureren van je dag / week. De begeleiding is gericht op je persoonlijke thuissituatie, waarin ook je gezin en leefomgeving nauw worden betrokken. Denk bijvoorbeeld aan het structureren en organiseren  van je huishouden, het boodschappen doen, het afhandelen van post en het ordenen van je administratie. Maar ook het creeren van voldoende vrijetijdsbesteding of het zoeken naar passend vrijwilligerswerk kan een doelstelling van de begeleiding zijn.

Contact
Mocht je geïnteresseerd zijn in de groepsbegeleiding van Stichting Oase, dan kun je contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.

Stichting Oase
T.a.v. Claudia Pölz